על הפרויקט

צייטלין, אחד הרחובות היפים והמבוקשים במרכז תל אביב.
צמד הבניינים שייבנו במסגרת פרויקט התחדשות עירונית, ישלבו חווית מגורים עירונית מיוחדת, בסמוך לכיכר רבין ולמוסדות עירוניים מרכזיים בהם גינת דובנוב הנעימה, מתחם הקאמרי ומוזיאון תל אביב. דיירי הבניין ייהנו מנוף פתוח וירוק המשקיף אל ומעל "מתחם קרית מאיר" – מתחם בן 12 בנייני רכבת עם חצר משותפת שהוקם בשנות השלושים, אשר מיועד לשימור וישמור על אופיו הייחודי.

שני הבניינים בפרויקט (צייטלין 5-7), בני 6 קומות בלבד כל אחד, ייבנו בהתאם לתוכנית "העיר הלבנה – אונסקו" הכוללת את האזור ומגדירה אותו לשימור, תוך שמירה על המאפיינים הייחודיים של האזור. דירות הפנטהאוז ייהנו מנוף עירוני פתוח עד לרחוב מאנה. לפרויקט חניון תת קרקעי מרווח הכולל חניות רגילות לכל הדירות וסטנדרט בניה גבוה וחסר פשרות.

הדירות

הפנטהאוז

עלינו

אקו סיטי מדורגת במקום הראשון

בתל אביב במדד להתחדשות עירונית

20 בניינים הושלמו
31 בניינים בתכנון
8 בניינים בביצוע

אקו סיטי ONE STOP SHOP

ייזום פרויקטים
center-white-image תכנון אדריכלי
ביצוע קבלני

אקו סיטי מובילה את ההתחדשות העירונית במרכז תל אביב. אנחנו מתמחים בבנייה בעיר ואוהבים את האתגר המיוחד שבכל בניין. הריסה ובניה, חיזוק בניין קיים, שימור, בניין אחד או מתחם שלם – אנחנו יוזמים, מתכננים ומבצעים בעצמנו את הפרויקט מהפגישה הראשונה ועד מסירת הדירות החדשות. מהרכישה ועד המפתח לכם יש רק כתובת אחת לכל אורך הדרך. אקו סיטי

צור קשר

    הפרויקט המיקום הדירות הפנטהאוז עלינו צור קשר